March 15, 2009

Crafting Day

昨天是我和Agnes的crafting day...哈哈。。。就是约好一起做craft啦。我的一早设定的主题是做针插包和玫瑰花。
A crafting day with Agnes to make a pin-cushion and some clay roses.

me and Agnes, i'm enjoy the day, thks Agnes. full report of our crafting day, pls see here

回家后发很的做玫瑰华。看! 玫瑰花山。

玫瑰花海。

6 comments:

jeslyn said...

嘩,很厲害啊。有那么多的作品啊。看來我下次回家也要post一些我上次在家里做的樹脂黏土做的裝飾品羅。哈~曬一下作品。當然我也很想做做玫瑰花啊。

jenny said...

是很美一下的咯~

Snowflix said...

哇!!!
让我太羡慕了!嘻嘻。
作品都很美。

Joan said...

Jeslyn: 快快Post给我们看咧..
Pussycat: thks!
Snowflix: 谢谢哦。。你的作品才让我佩服也。

Sherry said...

what type of rose is that?

Joan said...

Sherry, the rose is made by resin clay, just air dry will do